reklama

Hawaii 2013, Praha 15.1.2013

Prípravy prebehli. Plánovanie a zásobovanie a hotely a autá a lety. Údel cestovateľov. Aký som to ja cestovateľ. Som obyčajný človek, ktorý sníva. Má ciele a za tými ide. Niekedy veselšie, niekedy sa do duše tlačí smútok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Košická stanica, tu začína môj uletený príbeh. Obzrel som sa po ošumelom nástupišti hlavného európskeho mesta kultúry, nasadol som do spacieho vagóna a bol som zaraz v realite Slovenska. „Celý vlak je vypredaný" nezvyknem používať voči ľuďom hrubé slová, teraz som ich použil. Vystúpil som z vlaku a prešiel som k inému vagónu. Prirodzene, lôžko som našiel.

Bezsenná noc ukrajovala zo svojej čiernoty. Tudu tudu, vlak klepotal, a mne sa začal odvíjať príbeh mojej čudesnej cesty. Cieľov mám neúrekom. Od MASHu až po hrob kapitána Cooka. Bol to rovnaký rojko ako ja. Skláňam sa pred ním a vyjadrujem veľkú úctu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A celú túto cestu venujem svojmu otcovi. Už tu nie je, ale viem, že by dokázal snívať so mnou.

Sadnem si na pláži s čiernym pieskom, otvorím víno a vypláva môj životný príbeh.

Privrite oči a snívajte so mnou, divadlo sa začína. Už v piatok napíše svoju prvú kapitolu.

František Rojko

František Rojko

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, čo sa na svet pozerá svojimi očami. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéCestovanieNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu