reklama

Praha letisko Václava Havla 18.1.2013

Sedím v salóniku o pár minút prejdem kontrolu a nalodím sa do môjho 777 od pepsi airlines (tak v boeingu familiárne volajú tieto aerolínie). Začínam cestu, s nikým som sa nestavil, ale napriek tomu mám pocity ako Willi Fog. O pár dní sa opäť vrátim na miesto, z ktorého budem teraz štartovať. Letím na východ, ešte nikdy som takto neletel. Prvou triedou okolo sveta. Mám výborné miesto, hneď pri okne. Teším sa na Soul, miesto olympiády 88 a zároveň hlavné mesto krajiny, ktorá ohromuje svojim rastom. Škoda, že len krátky dotyk. Niečím tajomným ma fascinuje. Letí tam so mnou veľa miestnych, ich kultúra, ich zvyky, ich neuveriteľný vývoj a dnešný rast, veď aj môj mobil sa tam narodil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Boeing 777 v Prahe, týmto krásavcom som letel do Soulu
Boeing 777 v Prahe, týmto krásavcom som letel do Soulu (zdroj: Fero Rojko)

Poletíme ponad šíre pláne Ruska, na východ. Vyjde slnko a doletíme na obed, cez niekoľko časových pásem.

Teším sa ako malý chlapec. Oči budem mať otvorené a zrkadlovku pripravenú. Už len cvakať, už len zachytávať príbehy a zážitky. Raz opäť za hranicou všedných dní, raz opäť za hranicou snov. Už nám otvorili bránu (gate) pomaličky dnešný večer končím a zajtra už zapisujem prvé príbehy z reálneho putovania po exotike.

František Rojko

František Rojko

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, čo sa na svet pozerá svojimi očami. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéCestovanieNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu